Nākamie soļi:
1. Mēs nosūtīsim jums turpmākās instrukcijas pa e-pastu. Ja 24 stundu laikā no mums nesaņemat e-pastu (pārbaudiet surogātpastu/spam), lūdzu, nekavējoties sazinieties ar Samsung klientu atbalstu.
2. Saskaņā ar mūsu e-pastā sniegtajām instrukcijām, jūs nosūtīsiet mums savu ierīci bez maksas (lūdzu, esiet pacietīgi un gaidiet mūsu instrukcijas e-pastā). NB! Lūdzu, nofotografējiet savas vecās ierīces priekšpusi un aizmuguri un saglabājiet to!
3. Mēs pārbaudīsim jūsu ierīci un paziņosim par rezultātiem pa e-pastu.
4. Pēc ierīces pārbaudes un jūsu galīgā apstiprinājuma mēs jums samaksāsim 5 darba dienu laikā.
Ja Jūs vēlaties saņemt speciālu atgriešanas komplektu, vai ja Jums ir kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar Samsung klientu atbalsta dienestu:
Igaunija: 800-7267
Latvija: 8000-7267
Lietuva: 0800 77777